Serwis zdalny (on-line)

Serwis zdalny to najtańsza i najszybsza forma pomocy informatyka. Czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu. Nie wszystkie usterki jednak mogą być naprawione zdalnie dlatego za każdym razem kontaktujemy się z klientem telefonicznie w celu ustalenia czy jednak niezbędny nie jest fizyczny dostęp do sprzętu. Dodatkowym wymogiem przy usłudze pomocy zdalnej jest dostęp do internetu na komputerze, którego ma dotyczyć pomoc zdalna.

Więcej…
 
Helpdesk

Helpdesk to wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie i formie dostosowanych do oczekiwań i rozwiązań w danej organizacji. Dzięki niemu z łatwością można nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. Niekiedy wystarczy minimalna podpowiedź specjalisty żeby sprawnie ominąć występujące problemy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów opracowaliśmy wiele szczegółowych procedur działania i stworzyliśmy ofertę kompleksowego i profesjonalnego Helpdesku.

Więcej…
 
Sprzedaż sprzętu i oprogramowania

Naszym Klientom zapewniamy dostęp do zakupu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych. Dostarczany przez nas sprzęt i oprogramowanie pochodzą od renomowanych producentów i sprawdzonych dystrybutorów a długoletnia współpraca z nimi pozwala nam na zachowanie atrakcyjnych cen. Wszystkie oferowane produkty objęte są pełną, przewidzianą przez producenta i dostawcę gwarancją.

Więcej…